عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده رايگان اعضا و مربيان كانون پرورش فكري راميان از ظرفيت هاي ورزشي

ديدار مشاورين نوجوان كانون با رياست اداره ورزش و جوانان شهرستان راميان به همراه داشت:

استفاده رايگان اعضا و مربيان كانون پرورش فكري راميان از ظرفيت هاي ورزشي

استفاده رايگان اعضا و مربيان كانون پرورش فكري راميان از ظرفيت هاي ورزشي

در راستاي تحقق اهداف استاني و به منظور تعامل هرچه بيشتر با ديگر ادارات و ارگان ها، مشاورين نوجوان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهرستان راميان به همراه مربي فرهنگي مركز با رئيس اداره ورزش و جوانان اين شهرستان ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در ابتداي اين نشست صادقلو مربي فرهنگي مركز فرهنگي هنريگزارشي از فعاليت هاي كانون ارائه نموده و سپس جلسه اي با موضوع نقش فعاليت هاي ورزشي در سلامت و رشد كودكان و نوجوانان و لزوم توجه به آسيب هاي ناشي از بازي هاي رايانه اي و بي تحرك سلامت جسمي و بهداشت رواني افراد برگزار شد.

هم چنين در اين نشست چهره به چهره غلامعلي خداوردي رئيس اداره ورزش و جوانان ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار، اين نويد را به اعضا و مربيان كانون پرورش فكري راميان داد كه مي توانند از مجموعه هاي ورزشي و ظرفيت هاي موجود اداره تربيت بدني به صورت رايگان استفاده نمايند.

ايشان با اهداي2 توپ ورزشي واليبال و فوتبال به اعضا بيان داشت، اولين گام براي رسيدن به هر هدف والايي سلامتي و تندرستي است كه بخش عمده ي آن با ورزش ميسر خواهد شد.

گفتني است در پايان مربيان و اعضاي كانون راميان هديه اي به رسم يادگار تقديم اين مجموعه كردند.

اعضای کودک و نوجوان مرکز رامیان به تماشای فیلم برزو نیک نژاد نشستند

تعداد 30 نفر از اعضای دختر کانون پرورش فکری شهرستان رامیان برای تماشای فیلم زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد به سینما رفته و با صنعت فیلم سازی و تجهیزات آپارات از نزدیک آشنا شدند.

لازم به توضیح است که این فیلم در پاییز 94 در شهرستان رامیان تولید شده که در سکانس هایی از این فیلم تعدادی از اعضای مرکز فرهنگی هنری رامیان نقش آفرینی داشتند.

پس از تماشای این فیلم کارگاه نقد و بررسی و گفت و گویی در خصوص مرحوم عباس کیا رستمی کارگردان شهیر کشور برگزار شد و اعضا با تاریخچه فیلم سازی این هنرمند فقید آشنا شدند.

استفاده رايگان اعضا و مربيان كانون پرورش فكري راميان از ظرفيت هاي ورزشي

 

استفاده رايگان اعضا و مربيان كانون پرورش فكري راميان از ظرفيت هاي ورزشي

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .