عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتصاد مقاومتی تنها راهِ برون رفت از چالشها است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اقتصاد مقاومتی تنها راهِ برون رفت از چالشها است

اقتصاد مقاومتی تنها راهِ برون رفت از چالشها است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راهِ برون رفت از چالشها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در گردهمایی اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و تجلیل از 100 بنگاه موفق و چهره ها و نخبگان اقتصادی استان ، از هجوم کشورها به سوی جهانی شدن خبر داد وگفت: : جنگ اقتصادی مهمترین جنگ آینده خواهد بود بنابراین باید به نسخه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل کرد که این نسخه تنهاترین راه برون رفت از این چالشها خواهد بود.

عباسی افزود: باید تمام برنامه ها مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تدوین شود و نمایندگان بخشهای خصوصی ،تشکل ها و نهادهای مردمی همگام با دولت ، عزم خود را برای اجرای صحیح و دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی جزم کنند.

وی تاکید کرد: واحدهای تولیدی و شرکتهای تعاونی باید در زمان مناسب و اسرع وقت نسبت به بیان مشکلاتِ خود اقدام نمایند تا بتوان با استفاده از قانون تثبیت و منع موانع تولید برای حل مشکلات آنها اقدام گردد.

در این گردهمایی که با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل ورزش و جوانان استان،رئیس و دبیر اتاق تعاون گلستان و مدیران بانکهای ملی،سپه،توسعه تعاون،صادرات و چهره ها و نخبگان اقتصادی استان حضور داشتند از 100 بنگاه موفق اقتصادی استان تجلیل بعمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 641
  • کد خبر : 23066