عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی گلستان با کارکنان اداره بهزیستی گرگان


دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی گلستان با کارکنان اداره بهزیستی گرگان

دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی گلستان با کارکنان اداره بهزیستی گرگان

 به منظور بررسی مسائل ومشکلات مددجویان وکارکنان اداره بهزیستی شهرستان گرگان، خانم رحمانی، مدیرکل ،معاونین و مسئولین بهزیستی استان گلستان چهارشنبه 2 مهرماه  در نشستی صمیمانه با تمامی کارکنان اداره بهزیستی شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کردند.

دراین جلسه تمامی کارکنان بهزیستی شهرستان گرگان به بیان مسائل ومشکلات خود وچالش های پیش رو درحوزه کاریشان پرداخته وخواستاررسیدگی شدند.

درادامه مدیرکل بهزیستی استان ضمن پاسخگوئی به سوالات آنان , تعامل و بهره گیری از تجربیات کارکنان خدوم بهزیستی در خصوص جامعه هدف بهزیستی را از مثمر ثمر دانست و اظهار امیدواری کرد: این ارتباط و تعامل سازنده همواره استمرار یابد. 

رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه کارکنان خدوم ادارات بهزیستی بطورمستقیم با مددجویان و جامعه هدف در ارتباطند، به کارگیری دیدگاههای کارکنان در امور خدمت رسانی به جامعه هدف را ضروری دانست و اظهار داشت: خدمت رسانی خوب و موثر یکی از اولویت های سازمان است .

وی افزود: دیدگاههای سازنده کارکنان زحمت کش بهزیستی می تواند در امر تصمیم گیری و سیاست گذاری های آینده ی خدمت رسانی به جامعه هدف تاثیر گذار باشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات شایسته کارکنان بهزیستی این شهرستان افزود: در سالجاری علی رغم محدودیتهای مختلف با پیگیریهای بعمل آمده در سطح استان و ادارات اقدامات خوبی در جهت حمایت ازکارکنان ومددجویان بهزیستی صورت گرفته است ،

رحمانی، موفقیتهای حاصله در بهزیستی استان را مرهون همت و تعهد کارکنان پرتلاش بهزیستی شهرستانها دانست و تصریح کرد: منابع ارزشمند انسانی از سرمایه های کم نظیر و با افتخار این مجموعه می باشد .
در پایان این مراسم مدیرکل و معاونین بهزیستی گلستان ضمن دلجویی از کارکنان ورسیدگی به مشکلاتشان ،خواستار همت و همکاری بیشتر آنان در جهت پیشبرد اهداف این سازمان شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 6892
  • کد خبر : 2311