عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز دور جدید پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا


آغاز دور جدید پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا

آغاز دور جدید پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا

روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان گلستان اعلام کرد : متقاضیان سفر به عتبات برای اعزام های 13 شهریور تا 15 آبان امسال شامل روزهای عرفه، تاسوعا و عاشورا از فردا می توانند برای این سفرها پیش ثبت نام نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن اطلاعیه پیش ثبت نام عتبات این سازمان آمده است: با عنایت به برنامه ریزی های انجام شده جهت ثبت نام گروههای اعزامی عتبات عالیات مربوط به بازه زمانی 13 شهریور لغایت 15 آبان 1395 (ایام عرفه، محرم و دهه اول ماه صفر) به اطلاع می رساند:
1) در این دوره متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در کاروانها در مهلت مقرر در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس www.atabat.haj.ir نام نویسی و کدرهگیری دریافت خواهند نمود.
2) شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز سه شنبه پنجم مرداد لغایت ساعت 16 روز جمعه پانزدهم مرداد 1395 خواهد بود.
3) روز یکشنبه 17 مردادماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز دوشنبه 18 مرداد بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع گردند.

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات به سامانه اطلاع رسانی مدیریت حج وزیارت استان گلستان به آدرس http:\\golestan.haj.ir مراجعه نمایند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت حج وزیارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .