عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی

توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان صورت پذیرفت:

برگزاری همایش بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی

برگزاری همایش بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی

 در چهارمین روز از هفته ملی مهارت که به نام آموزش فنی وحرفه ای، توسعه بخش خصوصی، اقتدار ملی، اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، همایش بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، همایش بزرگداشت هفته مهارت، کارآفرینی و آموزش های فنی وحرفه ای همزمان با چهارمین روز از هفته ملی مهارت، با حضور مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران استانی و شهرستانی، کارکنان و مربیان در سالن همایش های مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان برگزار گردید.

 ابوالفضل تیرانداز مدیر کل در این همایش ضمن گرامیداشت این هفته، گفت: هفته مهارت و بزرگداشت 6 مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی وحرفه ای فرصت مغتنمی است تا از زحمات و فعالیت های زحمتکشان این عرصه تقدیر شود.

 وی همچنین توسعه و ترویج فرهنگ آموزش های مهارتی را مهمترین اصل برای گسترش این آموزش ها عنوان نمود و خاطرنشان کرد: همه فعالین عرصه آموزش های مهارتی اعم از کارکنان و مربیان باید در این راستا کوشا باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر یکی از دغدغه های اصلی کشور که همان معضل اشتغال می باشد را تا حد زیادی برطرف نمائیم.

 در این همایش که با برنامه های شاد و مفرح خواننده پاپ، نوازندگی دف و اجرای طنز همراه بود در پایان توسط مسئولین از دستگاههای برتر همکار در فعالیت های آموزش مهارتی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس مرکز نمونه و دارنده مقام سوم مسابقات انگیزشی روسای مراکز آموزش فنی وحرفه ای کشور، تقدیر از همکاران فعال در زمینه صنایع دستی سنتی و تقدیر از برترین های مسابقه عکاسی ویژه هفته مهارت به نام مهارت از نگاه دوربین صورت گرفته و همچنین احکام استخدام مربیان تبدیل وضعیت نیز به روسای مرکز تحویل داده شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .