عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و ملاقات مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2


دیدار و ملاقات مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

دیدار و ملاقات مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

 مديركل راه آهن شمال شرق ۲ با تعدادی از همکاران و شهروندان ديدار واز نزدیک با آنان به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قرباني به رسم همیشه با تعدادی از همکاران و شهروندان ديدارواز نزدیک با آنان پیرامون مسائل و مشکلاتشان به گفتگو پرداخت.

وی در این دیدارمردمی چهره به چهره گفت: این چنین دیدارهای مستقيم و چهره به چهره با مردم ، نشان دهنده خلوص نیت ، تکریم و خدمتگزاری مدیران دستگاههای اجرای به مردم شریف ایران عزیزمان است که بررسي مسائل و مشكلات مردم يكي از اهداف خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مديران دستگاههاي اجرايي مي باشد.

 این مقام مسئول در این دیدارها با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به مردم و رفع مشکلات آنها گفت : یکی ازاهداف ،وظایف وماموریتهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران تسهیل ،تسریع و روانسازی درمسیرخدمت به مردم شریف ایران اسلامی است که همانا مردم ولی نعمتان ما هستند و بدون تردید خدمت به مردم  یک ارزش اسلامی و اخلاقی است.

یادآور میشود در این حضور، مراجعه کنندگان تقاضاهایی همچون تغییر پست و تغییر وضعیت، انتقالي ،رفع مشکل بیکاری،نداشتن مسکن و ... را بیان داشتند که مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 ضمن تکریم ارباب رجوع ازاین عزیزان راهکارهایی مناسب ارائه و دستورات لازم راجهت رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را درحد قوانین مورد نظر صادرنمود.

دیدار و ملاقات مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

 

دیدار و ملاقات مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1647
  • کد خبر : 23250