عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشیک ستاد مدیریت بحران در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان راه اندازی شد


کشیک ستاد مدیریت بحران در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان راه اندازی شد

 کشیک ستاد مدیریت بحران در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان راه اندازی شد

 معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: کشیک ستاد مدیریت بحران در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان راه اندازی شد.

مهندس مهیار خسروی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت آبفای گلستان افزود با توجه به افزایش دمای هوای استان در روزهای گرم سال و به تبع آن افزایش میزان مصرف این ماده حیاتی ستاد مدیریت بحران در راستای ارائه خدمات در صورت بروز هر گونه حوادث در حالت آماده باش کامل است.

وی خاطرنشان کرد ،بی‌شک با گرم شدن هوا، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌هایی که شاهد آن خواهیم بود، مصرف بی‌رویه آب در این روزها خواهد بود.

وی اظهار داشت :بحث بحران آب که مدتی است به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی جامعه مطرح می‌شود، با گرم شدن هوا و افزایش مصرف آن بیش از پیش نمود پیدا می‌کند، از همین‌رو شرکت آب و فاضلاب گلستان، یکی از دستگاه‌هایی است که از نزدیک با این موضوع درگیر بوده و ستاد مدیریت بحران این شرکت در گرم‌ترین روزهای سال به حالت آماده‌باش درآمده است.

مهندس مهیار خسروی افزود این کشیک با هدف پاسخگویی به هنگام و دقیق در تمامی اوقات شبانه روز در شرایط عادی و اضطراری و رفع حوادث احتمالی در صورت بروز و افت فشار آب ، به مشترکین خدمات ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد این شرکت در شرایط عادی و اضطراری بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل بهمراه تجهیزات و امکانات موجود و بکارگیری کلیه نیروها تمهیدات لازم جهت رفع هرگونه حادثه و اتفاق انجام داده است.

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف این شرکت ، تکریم ارباب رجوع و رفع مشکل آنها در خصوص افت فشار آب در پی افزایش مصرف در تابستان است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 858
  • کد خبر : 23328