عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت روز خبرنگار

عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان به مناسبت روز خبرنگار در پیامی به مدیران مسئول رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی و هم چنین خبرنگاران سخت کوش و گرانمایه استان گلستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحيم سيفي در اين پيام از خبرنگاران به عنوان انسان هاي عاشقي نام برده كه تنها به روشنگري و آگاهي بخشي مي انديشند.

در بخشي ديگر از اين پيام آمده است: بي ترديد برقراري ارتباط موثر و مستمر با خبرنگاران و اصحاب رسانه و تجليل از خدمات آن ها پاسداشت قلم و انديشه بوده و در تنوير افكار عمومي از آنچه در نظام مقدس جمهوري اسلامي انجام مي شود بسيار تاثيرگذار خواهد بود .

متن كامل پيام مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان به شرح زير است :

"به نام خداي لوح و قلم"

هفدهم مرداد ماه يادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رساني شهيد «محمود صارمي » است. شهيد گرانقدري كه فراقش بهانه اي شد براي گراميداشت روزخبرنگار، روز عشق به قلم و ارزش و قداست نوشتن...

شما خبرنگاران انسان هاي عاشقي هستید كه تنها به روشنگري و با آگاهي بخشي در مسیر انتقال اطلاعات بهنگام و گزارش حقيقت ها، مسئولیت مهم و خطير در توسعه و پيشرفت آحاد جامعه داشته و با وجداني زنده و ديدگاني بيدار در مسير تعالي و ارزش ها انقلاب اسلامي گام بر مي دارید.

بي ترديد برقراري ارتباط موثر و مستمر با خبرنگاران و اصحاب رسانه و تجليل از خدمات آن ها پاسداشت قلم و انديشه بوده و در تنوير افكار عمومي از آنچه در نظام مقدس جمهوري اسلامي انجام مي شود بسيار تاثيرگذار خواهد بود .

اينجانب با گرامي داشت ياد شهداي گرانقدرعرصه اطلاع رساني اين روز مبارك و فرخنده را خدمت تمامي تلاشگران خبر و اطلاع رساني و مديران زحمتكش رسانه ها در تمامي حوزه ها به خصوص حوزه كودك و نوجوان تبريك عرض نموده و دست يكايك شما عزيزان را به همراه تمامي كودكان و نوجوانان سراسر استان گلستان در جهت رسيدن به فردايي روشن مي فشارم. از خداوند متعال براي شما ديده بانان حقيقت آرزوي توفيق روز افزون دارم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .