عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس


دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس

دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس

بمنظور گسترش تعاملات، همکاری ها و نیز تأکید بر فرهنگ مهارت آموزی، نشست مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل در این دیدار ابتدا ضمن تبریک به کریمی برای بر عهده گرفتن این مسئولیت، گزارشی از اقدامات و فعالیت های آموزشی در شهرستان گنبد و مخاطبین هدف ارائه و به تشریح پروژه ارتقای مهارت های فنی وحرفه ای و کسب و کار بازار محور در ذیل برنامه ملی عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی ابلاغی از سوی دکتر سازگارنژاد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور پرداخت.

وی بیان داشت: این پروژه در راستای گسترش عدالت اجتماعی در مناطق روستایی، عشایری، مرزی و محروم کشور و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان، کاهش پدیده حاشیه نشینی شهرها و کاهش فقر و محرومیت در جوامع هدف در نظر گرفته شده است.

عبدالقدیر کریمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این دیدار با ابراز امیدواری نسبت به گسترش همکاری ها، اظهار داشت: آموزش های فنی وحرفه ای نشان داده است در رسیدن به اشتغال نقش بسیار تأثیرگذاری داشته و کارآموزان مراکز پس از طی نمودن دوره های آموزشی خود توانمند شده و آماده ورود به بازار کار هستند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .