عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان با خبرگزاری ایسنا

بمناسبت روز خبرنگار انجام شد:

نشست ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان با خبرگزاری ایسنا

 دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، به مناسبت روز خبرنگار از نمایندگی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در استان گلستان بازدید نمودند و از نزدیک با روند تهیه و ارسال خبر آشنا شدند.

همچنین در نشستی که در این خبرگزاری با حضور مهندس ثقفی، ریاست جهاد دانشگاهی استان گلستان و دست اندرکاران خبرگزاری ایسنای گلستان برگزار شد.

دکتر برزعلی، با اشاره به فعالیت های خبرنگاران از زمان به ثمر رسیدن نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بویژه در حوزه دفاع مقدس از خبرنگاران و فعالان رسانه ای بعنوان سفیران انقلاب اسلامی یاد کردند که نقش بسیار مهمی در حوزه مقابله با تهاجم فرهنگی و القائات نادرست رسانه ای بیگانه دارند.

ایشان با بیان اینکه هم اکنون خبرنگاران با ترویج فرهنگ "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" می توانند بیش از پیش با ایفای مسئولیت خطیر خود در رسانه ها مثمر ثمر واقع شوند.

ایشان همچنین در ادامه صحبتهایش از فعالیت های نمایندگی خبرگزاری ایسنا در استان گلستان قدردانی و میزگردهای تخصصی آن را گامی مهم در تعاملی افکار و تلاقی اندیشه ها در بخش های مهم استان تلقی نمودند.

وی در پایان تاکید نمود که دانشگاه جامع علمی-کاربردی با رویکرد کارشناسی به مباحث آموزشی خبرنگاری با افتتاح این رشته در استان گلستان قدمی را در اعتلاء هرچه بیشتر این حرفه برداشته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .