عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهمن طیبی از عوامل برنامه ساز ورزشی صدا و سیما مرکز گلستان تجلیل کرد


بهمن طیبی از عوامل برنامه ساز ورزشی صدا و سیما مرکز گلستان تجلیل کرد

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت روز خبرنگار از برنامه سازان و مدیران صدا و سیما مرکز گلستان برای پوشش تصویری کامل و حرفه ای اولین المپیاد ورزش استان تقدیر کرد

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در آستانه روز خبرنگار از برنامه سازان و مدیران صدا و سیما مرکز گلستان برای پوشش تصویری کامل و حرفه ای اولین المپیاد ورزش استان تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، این مراسم که در دفتر مدیر کل صدا و سیمای گلستان برگزار شد بهمن طیبی با تقدیر از خبرنگاران و گزارشگران سیمای استان اظهار کرد : رسانه ها و به خصوص صدا و سیما یکی از ارکان اصلی ورزش در مسیر رسیدن به بالندگی و توسعه بیشتر و جامع تر است .

وی بیان کرد : اولین المپیاد ورزش گلستان با فعالیت حرفه ای صدا و سیمای استان ، بازتاب های فرا استانی یافت و به خوبی بخش های مهم و کمتر دیده شده ورزش استان را به نمایش گذاشت .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : برنامه های تخصی صدا و سیمای گلستان ، به خوبی منعکس کننده تلاش ها ، افتخارات ، موفقیت ها و کمبودهای ورزش استان است که امیدواریم این تلاش های ارزنده در آینده هم ادامه یابد .

طیبی ادامه داد : یکی دیگر از فعالیت های بزرگ ورزش استان در آینده ، برگزاری جام روستا قهرمان با هدف توسعه ورزش در روستاها و شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای کشف نشده است.

وی گفت : همراهی صدا و سیمای گلستان در برگزاری این ویژه برنامه بزرگ ورزشی هم می تواند نقش موثری در رسیدن به اهداف پیش بینی شده داشته باشد .

مدیرکل صدا و سیمای گلستان هم در این جلسه گفت : برپایی المپیاد بزرگ ورزش گلستان ، اقدامی بی سابقه و کم نظیر در تاریخ ورزش این استان بود که بی تردید نتایج آن در آینده با کسب افتخارات فراوان نصیب ورزش استان خواهد شد .

عبدالحسینی اظهار کرد : صدا و سیما آمادگی تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با دستگاه ورزش را دارد و از پوشش اخبار مربوط به ورزش و ورزشکاران استقبال خواهد کرد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .