عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدای خون توسط مدیریت وکارکنان اداره کل کتابخانه ها

به مناسبت هفته انتقال خون صورت پذیرفت؛

اهدای خون توسط مدیریت وکارکنان اداره کل کتابخانه ها

کارکنان اداره کل کتابخانه های استان گلستان باهدف ترویج اهدای خون به طور دسته جمعی در مرکزانتقال خون به اهدا خون پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان گلستان، اهدای خون از منظر آموزه های دینی ثواب دارد واز منظر اجتماعی نیز کمک به هم نوعان محسوب می شود. با توجه به اهمیت مسئله خون وبیماران خونی واستراتژیک بودن این مسئله درحوزه سلامت اجتماعی وامنیت ملی ضروریست که به جای وارادات خون باتبلیغات به نهادینه کردن اهدای خون درکشور بپردازیم. دراین راستا مدیرکل کتابخانه ها به همراه تعدادی از کارکنان با حضور در انتقال خون گرگان به اهدای خون پرداختند.

رضا قوانلو دراین زمینه گفت: نیازهای حیاتی و فرآورده های انسانی درحوزه سلامت بدن باید از طریق شهروندان یک نظام اجتماعی تامین شود. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان درادامه افزود: باپیوستن به کمپین"با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم" حداقل قدمی است که می توانیم درجهت سلامت اجتماعی برداریم وزندگی را به هموطنانمان اهداکنیم.

گفتنی است با توجه به اینکه این هفته سالگرد تاسیس انتقال خون درایران محسوب می شود ،درپایان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لوح تقدیر به مناسبت پیگیریهای مجدانه مدیرکل انتقال خون استان به دکتر میرمحمد علی حسینی تقدیم کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .