عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 380 میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی گلستان پرداخت می شود


380 میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی گلستان پرداخت می شود

380 میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی گلستان پرداخت می شود

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: قرارداد پرداخت حدود 380 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بانک ها برای رونق 19 طرح صنعتی در این استان منعقد شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکتهرک های صنعتی استان گلستانا، حجت الله خلیل زاده در نشست با اصحاب رسانه افزود: این تسهیلات با سود 18 درصد به صاحبان واحدهای دارای مشکل اختصاص یافته است که 5 درصد آن به صورت یارانه توسط دولت برای کمک به صاحبان واحدها پرداخت می شود.

 وی اظهار داشت: با این قرارداد که بین بانک های استان با صاحبان واحدهای نیازمند حمایت مالی جهت رونق بسته شد، اکنون گلستان رتبه پنجم را در میان استان های کشور در بستن قرارداد برای پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، در مجموع چهار هزار و 220 میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع کوچک و متوسط استان در نظر گرفته شده که قرار است به 238 واحد صنعتی کوچک، 26 واحد صنعتی متوسط و 53 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی جهت رونق تولید پرداخت شود.

 خلیل زاده ادامه داد: تاکنون 184 واحد صنعتی واجد شرایط در استان گلستان برای حمایت در پرداخت تسهیلات بانکی به منظور رونق تولید در کارگروه و کمیته های زیرمجموعه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان ادامه داد: از 650 واحد صنعتی بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان 177 واحد راکد هستند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .