عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳۸۰ میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی گلستان پرداخت می شود


۳۸۰ میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی گلستان پرداخت می شود

۳۸۰ میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی گلستان پرداخت می شود

 به گزارش روابط عمومی شرکتهرک های صنعتی استان گلستانا، حجت الله خلیل زاده در نشست با اصحاب رسانه افزود: این تسهیلات با سود ۱۸ درصد به صاحبان واحدهای دارای مشکل اختصاص یافته است که ۵ درصد آن به صورت یارانه توسط دولت برای کمک به صاحبان واحدها پرداخت می شود.

 وی اظهار داشت: با این قرارداد که بین بانک های استان با صاحبان واحدهای نیازمند حمایت مالی جهت رونق بسته شد، اکنون گلستان رتبه پنجم را در میان استان های کشور در بستن قرارداد برای پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، در مجموع چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع کوچک و متوسط استان در نظر گرفته شده که قرار است به ۲۳۸ واحد صنعتی کوچک، ۲۶ واحد صنعتی متوسط و ۵۳ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهت رونق تولید پرداخت شود.

 خلیل زاده ادامه داد: تاکنون ۱۸۴ واحد صنعتی واجد شرایط در استان گلستان برای حمایت در پرداخت تسهیلات بانکی به منظور رونق تولید در کارگروه و کمیته های زیرمجموعه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان ادامه داد: از ۶۵۰ واحد صنعتی بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۱۷۷ واحد راکد هستند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .