عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی گلستان درسال جاری اجرا می شود


طرح هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی گلستان درسال جاری اجرا می شود

طرح هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی گلستان درسال جاری اجرا می شود

 درراستای اجرای سیاستهای نظام سلامت و پیرو تاکید ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی با هدف اجرای طرح هتلینگ بیمارستانی جلسه ای در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور مدیر درمان ، روسای بیمارستانها و روسا وکارشناسان ارشد مرتبط با موضوع برگزار شد میرکریمی مسئول اجرای طرح دراستان گفت : اجرای صحیح طرح هتلینگ می تواند بسیاری از نیازهای مراجعین به بیمارستانها را پوشش داده و موجبات ارتقاء رضایت بیمه شدگان را فراهم آورد.

وی افزود : سازمان تامین اجتماعی بودجه مناسبی را برای اجرای طرح به استان تخصیص داده و با عنایت به شعار سال ما باید با برنامه ریزی بهترین استفاده را از منابع موجود به عمل آوریم.

طرح هتلینگ بیمارستانی در سال جاری دردو بیمارستان تامین اجتماعی استان اجرایی خواهد شد و طی آن امکانات جانبی مراکز درمانی مذکور ارتقاء خواهند یافت.

بیمارستانهای حکیم جرجانی گرگان و خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس به عنوان دو مرکز بستری سازمان دراستان آمادگی خود را جهت اجرای طرح اعلام نموده و از ستاد مدیریت درمان خواستند تا نیازها و مشکلات احتمالی را از ستاد مرکزی پیگیری نمایند تا دراجرای طرح تسریع گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .