عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کلاله تشکیل شد


شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کلاله تشکیل شد

جلسه شورای حفاظت از منابع آّب شهرستان کلاله با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای شورای حفاظت در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آّب منطقه ای گلستان، معاون فرماندار کلاله در این جلسه با بیان این که امروز کمبود منابع آبی بیش از پیش نمایان است و مدیریت در مصرف باید در همه ابعاد صورت گیرد، گفت: اطلاع رسانی به موقع و جلب مشارکت های مردمی در استفاده صحیح و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی و شرب به منظور حفاظت از منابع آب می تواند بسیار موثر باشد.
شهرام شیرزاد اظهار کرد: نصب کنتور هوشمند بر روی چاه ها،برخورد قاطع با متخلفین چاه های غیر مجاز و پیگیری افزایش قیمت محصولات کشاورزی می تواند در کاهش مصرف منابع آبی تاثیری بسزا داشته باشد.
رییس امور منابع آب کلاله و مراوه تپه هم در این جلسه با اشاره به اقدامات سال جاری مبنی بر اطلاع رسانی به کشاورزان از طریق توزیع اطلاعیه ها در سطح منطقه به منظور استفاده بهینه از آّب، فعالیت اکیپ های گشت و بازرسی به منظور شناسایی و انسداد چاه های غیر مجاز و جلوگیری ازاضافه برداشت چاه های مجاز و همکاری خوب نیروی انتظامی در این زمینه خبر داد.
حسین ثابتی افزود: گروه های گشت و بازرسی با جدیت تمام در خصوص حفاظت از منابع آب زیرزمینی و سطحی تلاش می کنند و ما نیز بر کار آنها نظارت داریم ضمن این که در خصوص رفع مشکل کمبود کنتورهای هوشمند آب و برق پیگیری لازم باید صورت گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .