عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در هفته دولت بیش از 269 طرح صندوق کارآفرینی امید در گلستان افتتاح می‎شود


در هفته دولت بیش از 269 طرح صندوق کارآفرینی امید در گلستان افتتاح می‎شود

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: در هفته دولت بیش از 269 طرح صندوق با اعتباری حدود 116 میلیارد ریال افتتاح می‎شود.
حسن پهلووری صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار کرد: با افتتاح 269 طرح‎ صندوق کارآفرینی امید در استان گلستان زمینه اشتغال 630 نفر ایجاد می‎شود.
وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام و عملکرد دولت برشمرد و تصریح کرد: مسؤولان با سرلوحه قرار دادن سیره شهیدان رجایی و باهنر در راه خدمت بی‎منت به مردم تلاش کنند.
شناسایی ظرفیت‎های بومی و منطقه‎ای مهمترین برنامه صندوق کارآفرینی امید
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با بیان اینکه اهتمام دولت برای خدمتگزاری به روند توسعه و پیشرفت شتاب می‎بخشد، افزود: کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی جزو برنامه‎های دولت برای برون‌رفت از شرایط نامطلوب اقتصادی است، صندوق کارآفرینی امید نیز همگام با برنامه‎های دولت و اجرای منویات مقام معظم رهبری برای بهبود وضعیت موجود تلاش می‎کند.
پهلووری با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی برای تقویت سیاست‎های اقتصاد مقاومتی در استان گلستان اجرا شده است، افزود: صندوق کارآفرینی امید در مدت سه سال دولت تدبیر و امید 884 میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی پرداخت کرده است.
وی شناسایی ظرفیت‎های بومی و منطقه‎ای را از برنامه‎های صندوق برشمرد و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک را در راستای ایجاد اشتغال پایدار موثر خواند و گفت: توسعه زنجیره‎های تامین، ایجاد شبکه و خوشه‎های تولیدی از مهمترین برنامه‎های صندوق کارآفرینی امید بوده است.
بانوان شاغلان پرمخاطب کسب و کارهای خانگی در گلستان
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با ارائه گزارشی از عملکرد تسهیلات اشتغال در سال‎های 1394 لغایت 1395 بیان کرد: از ابتدای هفته دولت در سال 1394 تا ابتدای هفته دولت امسال بیش از 340 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شد و این تسهیلات بستر اشتغالزایی یک‎هزار و 746 نفر را ایجاد کرد.
پهلووری حمایت از تولید بازارمحور را مهمترین استراتژی تعریف شده دانست و گفت: محصولاتی که قابلیت تولید انبوه را در کسب و کارهای خرد و کوچک دارند، مورد حمایت تسهیلاتی قرار گرفتند.
وی بانوان را شاغلان پرمخاطب کسب و کارهای خانگی عنوان کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید با حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی به لحاظ مالی گام‎های ارزنده‎ای برداشته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .