عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحقق 95 درصد تعهدات استان در بخش مسكن مهر

مديركل راه و شهرسازي گلستان خبر داد:

تحقق 95 درصد تعهدات استان در بخش مسكن مهر

تحقق  95 درصد تعهدات استان در بخش مسكن مهر

 مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به افتتاح 2266 واحد مسكن مهر همزمان با ايام هفته دولت در استان، گفت: با واگذاري اين واحدها، 95 درصد متقاضيان استان موفق به تحويل واحدهاي مسكوني خود شدند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" روز جمعه و همزمان با پنجمين روز از هفته دولت در مراسم افتتاح متمركز 2266 پروژه مسكن مهر استان با حضور وزير كشور، استاندار و معاونين وي، نماينده مردم گرگان در مجلس و شماري از مسوولان استاني و شهرستاني در مركز كسب و كار شهرك صنعتي آق قلا، گفت: با بهره برداري از اين واحدها، كار ساخت 44 هزار و 700 واحد مسكن مهر استان به پايان رسيده و استان گلستان از نظر اتمام و واگذاري واحدهاي مسكن مهر به متقاضيان جزو سه استان برتر كشور محسوب مي شود.

وي با اشاره به تعهد ساخت 52 هزار واحد مسكن مهر در استان، گفت: برنامه ريزي شده كه كار ساخت الباقي واحدهايي كه داراي متقاضي و فعال هستند نيز، در دهه فجر امسال و ابتداي سال 96 به اتمام برسد.

دبير شوراي مسكن گلستان اظهاركرد: براي هريك از واحدهاي افتتاح شده در هفته دولت متناسب با نوع و هزينه ساخت آنها، تسهيلات بانكي به مبلغ 25 تا 30 ميليون تومان پرداخت شده است.

به گفته وي، سهم آورده متقاضيان نيز در اين پروژه ها به طور متوسط حدود 10 تا 15 ميليون تومان بوده است.

 تحقق  95 درصد تعهدات استان در بخش مسكن مهر

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .