عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدير كل راه اهن شمال شرق 2 و معاون سیاسی استاندار با امام جمعه بندرگز


دیدارمدير كل راه اهن شمال شرق 2 و معاون سیاسی استاندار با امام جمعه بندرگز

دیدارمدير كل راه اهن شمال شرق 2 و معاون سیاسی استاندار با امام جمعه بندرگز

 مدير كل راه اهن شمال شرق 2 و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استاندار گلستان با امام جمعه بندرگز ديدار نمودند.

مدیر کل راه اهن شمال شرق 2 در اين ديدار ضمن تبریک هفته دولت به اقدامات اجرایی حوزه ريلي این اداره کل اشاره و افزود: دوخطه کردن راه آهن بندرگز، سبزدشت به طول 36 کیلومتر با اعتباری بالغ   بر 1073 میلیارد ریال یکی از شاخص ترین پروژه اداره کل راه آهن شمالشرق2 می باشد.

 به گزارش روابط عمومي راه اهن شمال شرق 2 قربانی ادامه داد :  این پروژه پروژه شامل اتمام مطالعات، تجهیزکارگاه در زمینی به مساحت 14000 متر مربع ،خاکبرداری و دکوپاژ مسیر و انتقال خاک نباتی به حجم 84000 متر مکعب (90درصدکل)،آماده نمودن بستر زیرسازی مسیر بطول 32 کیلومتر(90درصدکل) و خاکریزی و تراکم به حجم 86880متر مکعب ( 34درصد کل) انجام گردید و با روند قابل قبولی در حال انجام می باشد و به امید خدا در دهه فجر امسال به افتتاح خواهد رسید .

وی به محورهاي اصلي سند توسعه شهرستان و ارتباط آنان با خطوط ریلی این حوزه اشاره و افزود : يكي از زمينه هاي توسعه پايدار شهرها وجود خطوط ریلی راه آهن می باشد که می توان گفت که يكي از محورهاي اصلي سند توسعه شهرستان ، توسعه صنعت ريلي و جوار ريلي مي باشد.

در این دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، امام جمعه و فرماندار بندر گز پيرامون برخي مسائل و موارد حوزه راه آهن از جمله ، بهسازي  مسیرهای خطوط و ايستگاه راه آهن ،ایجاد پل غیر همسطح ، افزايش  سهميه بليط قطارهاي به اظهار نظر پرداختند.

 

دیدارمدير كل راه اهن شمال شرق 2 و معاون سیاسی استاندار با امام جمعه بندرگز

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 710
  • کد خبر : 24479