عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر معاون وزیر جهادکشاورزی از رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان


تقدیر معاون وزیر جهادکشاورزی از رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان

تقدیر معاون وزیر جهادکشاورزی از رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان

 دکتر اسکندر زند معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از دکتر سید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به طراحی و انجام مرحله نخست طرح نظام نوین ترویج در کشور و با توجه به حضور استان گلستان به عنوان یکی از استان های پایلوت و پیشرو این برنامه، همکاری گسترده ای از سوی این مرکز در راستای اجرای شایسته این طرح انجام شد و این مهم پس از ارزیابی های کشوری، از سوی دکتر زند مورد تقدیر قرار گرفت و در همین راستا در گردهمایی سراسری روسای موسسه ها, پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی که با حضور دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات, آموزش و ترویج کشاورزی, معاونان سازمان و روسای موسسه ها و مراکز تحقیقاتی در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال وبذر برگزار شده بود ضمن اعلام این مهم با اهدای بوح تقدیر از دکتر حسیتی تجلیل بعمل آمد.

در بخشی از متن این لوح آمده است:

سلام علیکم ؛

موفقیت های سازمانی مدیون تلاش گسترده ، عمیق وبدون توقع مدیران وکارشناسانی است که دانش ،تخصص وعمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای بهبود وارتقای کارایی منابع انسانی قرار داده اند . بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش وزحمات ارزشمند وصادقانه جنابعالی در همکاری موثر در طرح نظام نوین ترویج اعلام داشته وامیدوارم که مساعی آن جناب تا پایداری کامل نظام آموزش وتحقیقات در سراسر استان تداوم یابد .

از درگاه ایزد منان ضمن دوام عزت وسلامت ، موفقیت های روز افزون برایتان مسالت می نمایم .

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان و روابط عمومی مرکزتحقیقات با تبریک به دکتر حسینی و همکاران محترم در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برای ایشان و تمامی همکاران آرزوی موفقیت بیشتر را دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .