عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست مشترک هیئت مدیره انجمن مهندسین مکانیک با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای


برگزاری نشست مشترک هیئت مدیره انجمن مهندسین مکانیک با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای

برگزاری نشست مشترک هیئت مدیره انجمن مهندسین مکانیک با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای

 در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت ، نشست مشترک هیئت مدیره انجمن مهندسین مکانیک  با مدیر کل  آموزش فنی و حرفه ای  استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ؛ ابوالفضل تیرانداز مدیرکل ضمن تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت دولت گفت : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  با در اختیار داشتن پتانسیل مناسب نیروی فنی ماهر و امکانات کارگاهی پیشرفته در راستای تعامل استانی با سایر دستگاهها و نهادها همیشه پیشرو بوده و  هموراه دست همکاری به سوی آنان دراز کرده است.

وی گفت : یکی از مزیت های مهم آموزش های فنی و حرفه ای بین المللی بودن گواهینامه این مهارت هاست که هم در داخل و هم در خارج از کشور معتبر می باشد.

در ادامه آلوستانی نایب رئیس سازمان نضام مهندسی استان  با اشاره به تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان توجه ویژه ای به آموزش های فنی و حرفه ای برای مخاطبین خود دارد .

وی گفت : یکی از مشکلات ما در حوزه صنعت ساختمان فقدان مهارت کافی برخی از مهندسین جوان می باشد که امیدواریم با همکاری بیشتر با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به این هدف مهم نائل شویم.

سعید ارجمندنیا رئیس انجمن مهندسین مکانیک استان نیز با ابراز خرسندی از همکاری دو جانبه گفت: انجمن مهندسین مکانیک استان با دارا بودن بیش از 400 نفر از مهندسن مکانیک ، در خصوص همکاری های دو سویه و  عقد یک تفاهم نامه آموزشی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان اعلام آمادگی و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد آغاز این همکاری دو جانبه باشیم. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .