عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نيروي انساني بزرگترين و باارزش ترين سرمايه هر سازمان است

مدير توسعه منابع راه و شهرسازي گلستان:

نيروي انساني بزرگترين و باارزش ترين سرمايه هر سازمان است

نيروي انساني بزرگترين و باارزش ترين سرمايه هر سازمان است

مدير توسعه منابع راه و شهرسازي گلستان، نيروي انساني را بزرگترين و بارزش ترين سرمايه هر سازماني بيان كرد و گفت: بايد براي آنها بهترين برنامه ريزي ها را داشت.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "محمد علي جلالي" در آيين تجليل از كاركنان نمونه و بازنشستگان اين اداره كل و گراميداشت هفته دولت در محل راهدارخانه راه و ماه گرگان، با تقدير از تلاش صادقانه 27 بازنشسته اين اداره كل در سال گذشته، افزود: لازم است در سال 95 كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شده، استفاده بهنيه از امكانات موجود را براساس بخشنامه هاي صادره، مد نظر قرار گيرد تا بتوان در جذب منابع مالي مورد نياز اقدام شود.

وي همچنين در ادامه به بيان گزارشي از شرح قوانين خدمات كشوري مربوط به كاركنان دولت پرداخت.

 نيروي انساني بزرگترين و باارزش ترين سرمايه هر سازمان است

 مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان نيز، در ابتداي اين آيين،موفقيت هاي بدست آمده در اداره كل را برآيند تلاش تمام كاركنان در سطوح مختلف استاني و شهرستاني بيان كرد.

به گفته مهندس "محمود تيموري"، افتتاح دو هزار و 266 واحد مسكن مهر در هفته دولت با حضور وزير محترم كشور و بهره مندي 44 هزار و 876 متقاضي اين واحدها در سطح استان، بيانگر تحقق بيش از 94 درصد تعهدات اداره كل در اين بخش بوده است.

وي با اشاره به اينكه براي اتمام مابقي واحدهاي داراي متقاضي نيز، برنامه ريزي شده كه تا پايان سال جاري به اتمام برسد، افزود: آنچه در بخش مسكن مهر بجز تنگناهاي موجود، قابل توجه و با اهميت بوده، منابع مالي صرف شده جهت افتتاح واحدها مي باشد.

تيموري، منابع مالي صرف شده در اين بخش را، 19 هزار و 250 ميليارد ريال ذكر و از تلاش قريب به اتفاق كاركنان در سطوح مديريتي، ستادي و شهرستاني، تقدير كرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .