عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت آب و فاضلاب استان گلستان شایسته تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ نماز


شرکت آب و فاضلاب استان گلستان شایسته تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ نماز

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بر اساس ارزیابی هیات داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان گلستان شورای اقامه نماز شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در زمره دستگاههای شایسته تقدیر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سطح استان گلستان قرار گرفت .

در همین راستا دبیر شورای اقامه نماز شرکت آب وفاضلاب استان گفت :هرساله عملکرد دستگاههای اجرایی توسط ناظرین ستاد اقامه نماز استان در معیارهای تبیین شده در نظام جامع برنامه ریزی و توسعه و ترویج فرهنگ نماز، مورد ارزیابی قرار می گیرد که بر همین اساس شرکت آب وفاضلاب شهری استان در ارزیابی سال های 92 و 93 موفق به کسب عنوان " شایسته تقدیر" در ردیف دستگاههای اجرایی استان شناخته شد.

نجفعلی اتراچال افزود : با برگزاری منظم جلسات شورای اقامه نماز و هدف گذاری های انجام گرفته ، فعالیت های موثری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در شرکت آب وفاضلاب شهری استان برداشته شده است و امیدواریم با تداوم این روند شاهد اشاعه فرهنگ نماز و نماز خوانی در سطح جامعه باشیم.

یادآور می شود شورای اقامه نماز شرکت آب وفاضلاب استان گلستان طی چند دوره متوالی با کسب امتیازات بالا موفق به کسب این جایگاه می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 805
  • کد خبر : 24745