عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید از اتصال خطوط ریلی ایستگاه اینچه برون به سایت سرمایه گذاری


بازدید از اتصال خطوط ریلی ایستگاه اینچه برون به سایت سرمایه گذاری

بازدید از اتصال خطوط ریلی ایستگاه اینچه برون به سایت سرمایه گذاری

 مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 به همراه معاونین واعضای گراف از ایستگاهو اتصال خطوط ریلی ایستگاه اینچه برونبه سایت سرمایه گذاری بازدید نمودند .

مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 درجلسه گراف که در محل ایستگاه اینچه برون برگزار گردید ضمن گرامیداشت هفته دولت ویاد وخاطره شهیدان والامقام رجایی وباهنرگفت : اتصال خطوط ریلی ایستگاه اینچه برون به سایت سرمایه گذاری یکی ازاقداماتی است که در راستای جذب سسرمایه گذار در حوزه ایستگاه اینچه برون انجام گرفت.

محمد رضا قربانی افزود : با اتصال خطوط ریلی از ایستگاه اینچه برون به سایت سرمایه گذاری و ایجاد بسترهای لازم این ایستگاه و خطوط ریلی شرایط برای تجار و بازرگانان بیش از پش فراهم و نقش تاثیر گذاری در تسهیل وتسریع حمل و نقل کالاو محمولات برای شرکتهای تجاری ایفا می نماید.

 وی افزود : راه اندازی خط آهن بین المللی قزاقستان – ترکمنستان – ایران که توسط روسای جمهورسه کشور در آذر ماه سال 93 صورت پذیرفت نقطه عطفی برای صادرات و حمل و نقل بین المللی و ترانزیت از آسیای میانه ، کشورهای cis تا خلیج فارس فراهم ساخت و این اداره کل همواره در راستای تحقق این اهداف گامهای موثری را بر می دارد .

 این مقام مسئول اظهار داشت:خطوط ریلی راه‌آهن مزایایی همچون امنیت ،ظرفیت‌ بسیار بالا، مصرف‌ انرژی‌ و آلودگی‌ کم، نرخ‌ کرایهِ‌ پایین‌ و ایمنی‌ نسبت‌ به‌ سایر وسیله‌های‌ حمل‌ و نقل را دار می باشد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 974
  • کد خبر : 24761