عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محمود ربیعی: اقتصادمقاومتی فرصتی طلایی برای شرکت های تعاونی است


محمود ربیعی: اقتصادمقاومتی فرصتی طلایی برای شرکت های تعاونی است

محمود ربیعی: اقتصادمقاومتی فرصتی طلایی برای شرکت های تعاونی است

معاون استاندارگلستان گفت: اقتصاد مقاوتی فرصتی طلایی برای شرکت های تعاونی است و شرکت های تعاونی به خوبی می توانند از محورهای اقتصاد مقاومتی برای خود استفاده کنند.

محمود ربیعی معاون استاندارگلستان در یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتر استان که در سالن همایش های استانداری برگزارشد، اظهارداشت: به لحاظ تولیدات شرکت های تعاونی دراقتصاد کلان در شرایط مناسبی قرارنداریم و از 25 درصد تولیدی که درقانون اساسی برای شرکت های تعاونی تعیین شده تنها 5 درصد درحال تولید است.

وی افزود: کوتاه کردن این فاصله نیازمند به کاری کارشناسانه است و این اگر تعاونگران دیده نمی شوند به دلیل مشکلات ساختاری است و بی توجهی یا کم توجهی از دیگر مشکلات شرکت های تعاونی است و حقیقت این است شاید جز تعاونگران کسی به فکر خودشان نیست.

معاون استاندار به ارائه پیشنهادات خود درخصوص افزایش تولید توسط شرکت های تعاونی پرداخت و اذعان داشت: اولین نکته که باید درآن دقت شود ایجاد کارگروه یا کمیته در پروسه زمانی مشخص برای افزایش تولید شرکت های تعاونی است وبنده شخصا در این کارگروه ها شرکت خواهم کرد.

محمود ربیعی در خصوص ارتباط محورهای اقتصاد مقاومتی بافعالیت شرکت های تعاونی تصریح کرد: اقتصادمقاوتی فرصتی طلایی برای شرکت های تعاونی است و شرکت های تعاونی به خوبی می توانند از محورهای اقتصاد مقاومتی برای خود استفاده کنند.

وی درپایان سخنان خود به سهم تولیدات بنگاه های اقتصادی در استان اشاره داشت وگفت:91درصد از تولیدات استان سهم بنگاه های کوچک اقتصادی 6درصد سهم بنگاه های متوسط و تنها 3درصد از تولیدات استان سهم صنایع نادر است که این امر نشان دهنده مهم بود شرکت های تعاونی در تولیدات استان است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 521
  • کد خبر : 24859