عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس


نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گزارشی از عملکرد و برنامه های سازمان و در دست اجرا ارایه کرد و از دکتر تربتی نزاد نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی درخواست کرد از برنامه های سازمان جهادکشاورزی استان گلستان که برای ارتقای تولید و افزایش درآمد کشاورزان است حمایت کند.

دکتر تربتی نژاد با قدردانی از تلاش و زحمات رییس سازمان و تمامی کارکنان بویژه کشاورزان استان که در سال زراعی جاری باعث افزایش تولید و ارتقای جایگاه بخش کشاورزی استان در کشور شدند گفت: با توجه به اینکه استان گلستان یکی از قطب های کشاورزی کشور بوده و هست جلسات متعددی با وزیر جهاد کشاورزی و معاونان ایشان داشتیم که توجه بیشتری به کشاورزی استان و کشاورزان داشته باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: برای ما و مجلس شورای اسلامی افزایش تولید بویژه ارتقای درآمد و معیشت مردم و کشاورزان بسیار مهم و در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر طرحها و پروژه های بخش کشاورزی هم در مجلس و هم در وزارت جهاد کشاورزی و وزارت خانه های مرتبط هستیم و تمام تلاش را برای ارتقای بخش کشاورزی و پروژه های زیرساخت آن و همچنین صنایع تبدیلی مورد نیاز خواهیم کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .