عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به منظور ساماندهی فعالیت های مرتبط با بخش مدیریت مصرف و آب بدون درآمد دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد شرکت اب وفاضلاب استان گلستان با حضور مدیرعامل ،معاونین و مدیران مناطق در سالن کنفرانس ستاد شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره مشکلات در قرائت کنتور مشترکین آب گفت با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط همکاران ، قرائت کنتور مشترکین با نظم خاصی انجام نمی گیرد و مدیران مناطق باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به قرائت واقعی کنتور در سطح شهرهای استان اقدام نمایند .

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به اهمیت پرت شبکه های آبرسانی خواستار توجه جدی در جهت نصب کنتورهای دقیق بر روی مبادی ورودی و خروجی مخازن و منابع تامین شد و راهکارهای واقعی نمودن تولید آب را ارائه نمود.

وی از مدیران مناطق خواست تکریم ارباب رجوع و احترام به مقام شهروندان را در دستور کار قرار داده و در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین شهرهای استان کوشا باشند.

مهندس محمد هادی رحمتی با بیان این مطلب که سیاستگذاری شرکت برای سال 95 در بخش آب بحساب نیامده است افزود با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این حوزه هدف گذاری تعویض کنتورهای خراب در الویت سالجاری خواهد بود.

معاون بهره برداری شرکت آبفای گلستان با اشاره به هدر رفت آب در شبکه توزیع گفت: این حوزه برنامه ریزی های جدی را برای کاهش هدر رفت آب و استفاده بهینه از آب شرب انجام داده است و در دراین راستا بمنظور کاهش هدر رفت ظاهری آب اقدام به تهیه و تعویض کنتورهای خراب مشترکین نموده است.

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گلستان گزارشی از مصارف و دوره قرائت سال 94 و 95 را ارائه نمود و خاطر نشان کرد ارائه خدمات مشترکین در کلیه شهرها باید قابل ارائه باشد و تمهیدات لازم برای رضایت ارباب رجوع فراهم شود.

در ادامه حیدری مشاور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به بررسی تحلیلی از وضعیت مشترکین و مصارف آنها پرداخت و راهکارهای لازم را ارائه نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 507
  • کد خبر : 25079