عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز هستند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:

گلستانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز هستند

گلستانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز هستند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: گلستانی ها همواره در زمینه انجام امور خیر در کشور پیشتاز هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، دکترفرحناز رافع در حاشیه مراسم افتتاح نخستین مدرسه هلال کشور در روستای سلاق قولجه تپه شهرستان گنبد کاووس، اظهار کرد: خوشحالم که خیرین ما کمر همت بستند و نیاز آموزشی این روستا را برطرف کردند.

وی افزود: در سفرنامه سلامت و امید که سال ۹۳ در استان گلستان برگزار شد، داوطلبان و خیرین قول ساخت نخستین مدرسه هلال کشور در روستای سلاق قولجه تپه شهرستان گنبدکاووس را دادند که خوشبختانه پس از دو سال انجام شد.

رافع ادامه داد: با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که درد مردم را کمتر کرده و از بروز آسیب های احتمالی جلوگیری کنیم و جمعیت هلال احمر هر کجا احساس نیاز کند به عنوان معین دولت و همراه مردم وارد عمل می شود.

وی تصریح کرد: تمامی داوطلبان و کارکنان ما آماده اند تا برخی مشکلات را با همکاری و هم افزایی مردم در نقاط مختلف کشور حل کنند و امیدوارم خیرین بیشتری به ما پیوندند و در امتداد این راه کمک حال ما باشند.

لازم به ذکر است این دبستان 2 کلاسه 21 دانش آموز دختر و پسر اول تا ششم ابتدایی دارد و توسط آنه محمد آق پور قابوس و شهلا ملک پور از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان ساخته شده است .

 گلستانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز هستند

 

گلستانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز هستند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .