عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن خرمن و گردهمایی سالیانه محصولات پاییزه استان گلستان برگزار شد


جشن خرمن و گردهمایی سالیانه محصولات پاییزه استان گلستان برگزار شد

 مراسم جشن شکرگزاری تولید محصولات کشاورزی(جشن خرمن)و گردهمایی سالیانه محصولات پاییزه با سخنرانی و گزارش و ارایه برنامه مهندس سهرابی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان برگزار شد.

دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در این مراسم گفت: با تلاش تمام دست اندرکاران بخش کشاورزی و کشاورزان استان گلستان در سال ۱۳۹۵به میزان یک میلیون و ۵۱۰ هزار تن گندم در استان تولید شد که در تاریخ کشاورزی استان بی سابقه بود و رکورد تولید گندم شکست .

وی افزود: امسال گلستان رتبه دوم تولید گندم را در کشور بدست آورد.

دکتر مهاجر اعلام کرد: در سال ۱۳۹۵ تولید کلزا در استان گلستان بیش از ۱۳ هزار تن شده است .

وی تصریح کرد: گلستان توانست رتبه اول تولید محصول کلزا را در کشور متعلق به خود کند و خرید یک میلیون و ۸۰۰ هزارتن محصول توسط تعاون روستایی و اداره کل غله را از کارهای بسیار مهم استان دانست.

دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از تمام کشاورزان و مسوولان و کارشناسان استان و کشور در دستیابی به این مهم تشکر و قدردانی کرد.

وی از تمامی تلاشگران در عرصه کشاورزی خواست که همت خود را برای کشت های آینده بیشتر کنند و نسبت به افزایش تولید محصولات کشاورزی اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه گردهمایی سالیانه محصولات پاییزه استان گلستان دکتر شاهسوند معاون ترویج سازمان تحقیقات و ترویج کشاورزی در خصوص نظام نوین ترویج کشاورزی سخنانی را ایراد کرد.

در این گردهمایی باشگاه کشاورزان با شماره ۱۵۵۹ راه اندازی شد و از لباس فرم کارشناسان پهنه های تولیدی جهادکشاورزی استان گلستان رونمایی شد.

در انتهای این مراسم از مدیران، کارشناسان و کشاورزان با اهدای لوح تقدیر با امضای مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی و دکتر مختار مهاجر و اهداء هدایایی تقدیر شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .