عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جام «روستا قهرمان» تحول بزرگی در ورزش گلستان ایجاد می‌کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی در گرگان:

جام «روستا قهرمان» تحول بزرگی در ورزش گلستان ایجاد می‌کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور گفت: برگزاری مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان در گلستان، تحول بزرگی در ورزش این استان ایجاد خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ، غلامرضا جعفری شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ورزشی جام «روستا قهرمان» استان گلستان که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: باید از تمامی کسانی که برای برگزاری این رقابت‌ها تلاش می‌کنند، تشکر کنم و حضور مسئولان استانی در افتتاحیه این مسابقات نشان دهنده اهمیت ورزش در روستاهاست.

وی افزود: این رقابت‌ها فرصتی برای حمایت از ورزش و جامعه روستایی است که حمایت از آن وظیفه همه بوده و می‌تواند اعتلای ورزش کشور را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: بدون شک این مسابقات توسعه فراگیر و پایدار در روستاها ایجاد خواهد کرد و امیدواریم برگزاری چنین رقابت‌هایی تداوم داشته باشد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور تصریح کرد: ورزش روستایی سرآغاز تحول در ورزش کشور است و با توجه به این بخش می‌توانیم در میادین بین‌المللی هم بدرخشیم.

جعفری افزود: گلستان ظرفیت فوق العاده‌ای در ورزش روستایی دارد و برگزاری رقابت‌های جام روستا قهرمان کمک زیادی به کشف استعدادهای ورزشی در روستاهای استان خواهد کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .