عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه


حضور دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان گلستان؛ دکتر برزعلی، رئیس این دانشگاه ضمن حضور در اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی-کاربردی در بخش‌های «شفاهی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری» از درخشش سه دانشجو و یک تن از مدرسین این دانشگاه در سطح کشور خبر داد.

دکتر برزعلی خاطرنشان کرد: در این جشنواره 12 هزار دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه شرکت کرده اند که از این تعداد 9 هزار و 330 دانشجو و 2 هزار و 800 استاد و کارمند بوده اند،که از آن میان به حول قوه الهی و تلاش دانشجویان و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان چهار مقام برتر جشنواره به واحد گلستان تعلق گرفت.

شایان ذکر است:در بخش دانشجویان، رتبه سوم رشته آشنایی با احادیث و ادعیه در بخش کتبی مبین عیسایی، رتبه سوم رشته موسیقی و ساز ایرانی در بخش هنری محمد نقابی و رتبه سوم رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش شفاهی حامد روشنی و همچنین روح ا... کشتکار از مدرسان دانشگاه، رتبه نخست رشته آشنایی با سیره معصومین در بخش کتبی را کسب نمود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان ضمن اعلام این خبر، قرآن را ناجی بشر از تنگناهای مبهم زندگی خواند و تأکید کرد: بشر در تمامی برهه‌های زندگی به خصوص در ایام جوانی به دنبال راهی برای زندگی بهتر و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است که قرآن به عنوان کتابی جامع تضمین کننده این سعادت است که به حق می‌توان گفت وجود این معجزه آسمانی در دانشگاه و تدریس و تحصیل آن از ملزومات مهمی به شمار می‌رود که بسیاری از خلأهای کنونی نسل حاضر را می‌تواند رفع کند.

دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور در روزهای 6 لغایت8 مهرماه سال جاری در استان مقدس قم با حضور دانشجویان بخش شفاهی و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .