عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت تعاونی ها، تحقق اقتصاد مقاومتی را به دنبال دارد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تقویت تعاونی ها، تحقق اقتصاد مقاومتی را به دنبال دارد

تقویت تعاونی ها، تحقق اقتصاد مقاومتی را به دنبال دارد

مدیرکل تعاون،کار و فاه اجتماعی گلستان گفت: تقویت تعاونی ها یکی از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در جلسه هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی با تعاونگران در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: تسهیل شرایط توسعه و گسترش فعالیت های تعاونی ها و همچنین ارائه مشاوره های کارشناسی به فعالان این عرصه در همه حوزه ها ضروری است.

وی افزود: مبنای فعالیت ها و مشارکت های تعاونی اتکا به مردم و نیازها و توانمندی های همین مردم است از این رو افراد با علاقه مندی بسیار زیادی مشارکت و همکاری خواهند داشت م همینن امر ضامن موفقیت شرکتهای تعاونی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

دکتر مازندرانی بیان داشت: نمونه موسسه ها وشرکت های موفق بسیاری وجود دارد که توانسته اند با جلب مشارکت مردمی در قالب تعاونی ها تاسیس شده و ادامه فعالیت بدهند و بار بزرگی از روی دوش دولت بردارند.

مازندرانی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور در سیاست اقتصاد مقاومتی تأکید ویژه بر استفاده از توان اقتصادی داخل و مردمی بودن اقتصاد شده است در این راستا تشکیل تعاونی با جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم، مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی توسط تعاونی‌ها است.

وی افزود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان افزود: براساس قانون اساسی، تعاونی‌ها رکن دوم اقتصادی به شمار می‌آیند و برای حمایت از بخش تعاونی نیز برخی از معافیت‌های مالیاتی، ارائه تسهیلات و دیگر مشوق‌ها را مدنظر قرار گرفته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1651
  • کد خبر : 25828