عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدارمديرعامل گازگلستان با كاركنان ادارات گاز رساني گاليكش ، كلاله و مراوه تپه


ديدارمديرعامل گازگلستان با كاركنان ادارات گاز رساني گاليكش ، كلاله و مراوه تپه

 

مدیرعامل واعضاي هيئت مديره شرکت گازاستان گلستان با حضور درادارات گاز شهرستانهاي گاليكش ، كلاله و مراوه تپه با رئيس و كاركنان اين ادارات ديدارو گفتگو كردند.

 

به گزارش روابط عمومي در این ديدار كه بصورت جداگانه با هدف ديدار با كاركنان و بررسي مشكلات اداري وپرسنلي انجام شد،مدیرعامل شرکت گازاستان ضمن تقديراز تلاشهاي پرسنل خدوم ، توسعه خدمات رساني را از مهمترين برنامه هاي شركت دانست وبرتلاش و جديت بيشتردر انجام امورات محوله تاكيد كرد.

 

مهندس صفرعلي جمال ليواني با مطلوب خواندن وضعيت گازرساني درسطح استان افزود: با همت ، همدلي و عزم جدي مي توانيم اين روند را همچنان ادامه داده و برمشكلات موجود فائق گشته و به اهداف مورد نظر شركت در كليه زمينه ها دست يافت .

 

وي با بيان اينكه همه ما در بطن جامعه قرار داشته و با هم در ارتباط هستيم تصريح كرد: يكي از وظايف مهم ادارات كه مستقيماً با مردم سركار دارند تكريم ارباب رجوع و فراهم نمودن رضايت مراجعين است كه ضرورت دارد در اين زمينه نهايت دقت و توجه را داشته باشيم تا در حد امكان با مراجعه كنندگان با ملايمت رفتار شده و آنها را بدرستي راهنمايي و پاسخگوي درخواستهاي و نيازهاي آنها باشيم.

 

جمال ليواني با اشاره به اينكه وصول مطالبات يكي ديگر از برنامه هاي مهم شركت مي باشد ضمن جدي خواندن آن افزود:دراين خصوص كميته اي تشكيل شده و برنامه ريزي هايي انجام گرفت كه با اجراي آنها بخش بزرگي از مطالبات بوي‍ژه در بخشهاي صنعتي و جايگاههاي CNG كه بيشترين حجم بدهي را دارند وصول خواهد شد.

 شايان ذكر است در ادامه اين ديدارهر يك از روئسا و كاركنان ادارات مذكورنيزمطالب و درخواستها خود را مطرح نمودند كه مديرعامل واعضاي هيئت مديره با سعه صدر به سئوالات ارائه شده پاسخ دادند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .