عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو


اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو

اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو

 

 دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بعنوان اولین ارایه دهنده سند مزیت های پیشرو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه و اعضای شورای برنامه ریزی برگزارشد: مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل این دستگاه اجرایی سند مزیت های پیشرو را بعنوان اولین دستگاه اجرایی استان ارایه کرد.

کریمی در ابتدا در خصوص جمع آوری اطلاعات این سند افزود: سند مزیت های پیشرو توسط کارشناسان این اداره کل در دو حوزه صنایع دستی و گردشگری برابر ظرفیت ها و امکانات موجود ظرفیت سنجی و جمع آوری گردید.

وی در ادامه به اشاره به این مطلب که بیش از 100 جلسه در خصوص سند برگزار شد افزود: در تدوین این سند بیش از 15 جلسه در سطح مدیران عالی و بیش از 1000 نفر ساعت کار کارشناسی برگزار شد.

مهندس ابراهیم کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: سند مزیت های پیشرو بعنوان یک سند برنامه ایی محور و برپایه فعالیت های توسعه ایی استان و مبتنی بر برش های استانی و اقتصاد مقاوتی تدوین گردیده است.

وی همچنین در خصوص اهداف و مزیت های این سند یاد آور شد و افزود: با اجرایی شدن این سند افزایش درامد، اشتغال و تاسیسات گردشگری و همچنین افزایش گردشگران به استان، توزیع متناسب درآمد در سطح استان بویژه مناطق روستایی و عشایری، افزایش نشاط اجتماعی و توسعه زیر ساخت های گردشگری استان را شاهد خواهیم بود.  

کریمی در ادامه افزود: سند مزیت های پیشرو اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بعنوان تنها سند تکمیل شده در بین سایر سازمان ها و ادارات کل استان می باشد که تدوین و مورد تایید اعضای شورای برنامه ریزی استان قرار گرفت.

لازم به ذکر است در تهیه سند مزیت های پیشرو هیچ گونه هزینه و حق الزحمه پرداخت نگردیده و صرفا توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان انجام گرفته.

 

اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو

اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو

اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو

اولین دستگاه ارائه دهنده سند مزیت های پیشرو


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .