عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید تیم درمانی از درمانگاه تامین اجتماعی بندرترکمن


بازدید تیم درمانی از درمانگاه تامین اجتماعی بندرترکمن

بازدید تیم درمانی از درمانگاه تامین اجتماعی بندرترکمن

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، تیم بازرسی درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان از درمانگاه تامین اجتماعی بندرترکمن بازدید کرد.

  دراین بازدید که کارشناسان حوزه های مختلف حضور داشتند ، ضمن بازدید کامل فرایندهای درمانی درارتباط با ارباب رجوع ، توصیه های لازم نیز انجام شد.

دکتر نیازی رئیس درمانگاه مذکور حضور بازرسان وکارشناسان را فرصتی دانست که همواره به کاهش مشکلات انجامیده است .

وی تغییرات فیزیکی درمانگاه درراستای بهبود فرایند خدمت را از جمله مزیتهای حضور کارشناسان و همراهی تیم بازدید کننده در رفع مشکلات بیماران دانست و از مدیریت ارشد استان به جهت این تدبیر تشکر نمود.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز ضمن بیان این موضوع که بازدید و بررسی مشکلات مراکز زیر مجموعه استان یکی از ماموریت های اصلی ستاد مدیریت درمان استان است افزود: هدف تمام کسانی که در مراکز درمان تامین اجتماعی استان تلاش کرده و به بیمه شدگان خدمت می نمایند با ستاد مدیریت درواقع مشترک وهمگی یک هدف واحد را دنبال می نمایند و این موضوع سبب شده که بازدیدها وبازرسی ها به یکی از نقاط قوت سیستم بدل شود و تلاش شده که بازدید را صرفا در یافتن مشکل خلاصه نکنیم و پس از یافتن مشکل همگی به اتفاق درحل و رفع آن تلاش کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .