عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خواستار یکپارچگی سازمان بخشهای سرمایه گذاری ، بیمه و درمان هستیم

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

خواستار یکپارچگی سازمان بخشهای سرمایه گذاری ، بیمه و درمان هستیم

خواستار یکپارچگی سازمان بخشهای  سرمایه گذاری ، بیمه و درمان هستیم

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دبیر اجرایی و اعضای هیئت مدیره خانه کارگر استان گلستان با هدف تحلیل خواسته ها و انتظارات خود از سازمان تامین اجتماعی با دکتر حسین پور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان دیدار وگفتگو کردند.

 در این نشست ، طالبا دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان ضمن تقدیر از مدیر عامل سازمان ، معاونین ومدیران کل ستاد سازمان مرکزی از پشتکار وهمت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان در توسعه کمی وکیفی خدمات درمانی تقدیر نمود.

وی دربخشی از سخنان خود تاکید کرد که سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران است و صاحبان اصلی این صندوق درواقع کارگران هستند و حق دارند که درخصوص این سازمان اظهار نظر نمایند.

طالبا همچنین گفت : ما علاوه بر توسعه کمی و کیفی درمان سازمان ، خواستار یکپارچگی سازمان در سه بخش سرمایه گذاری ، بیمه و درمان هستیم و این یکپارچگی یکی از رمزهای بقای سازمان است.

وی افزود : ما به هیچ وجه رضایت نخواهیم داد که بخش درمان از بدنه سازمان جدا شود و تحت مدیریت سایر وزارتخانه ها قرار گیرد و درمان رایگان وباکیفیت که توسط سازمان تامین اجتماعی ارائه می شود حق ماست.

درادامه دکتر حسین پور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تقدیر از حضور دبیر اجرایی و اعضای هیئت مدیره خانه کارگر گلستان در این مدیریت تاکید کرد که یکی از دغدغه های اصلی مدیران و پرسنل سازمان در تمامی رده ها ، چگونگی ارتقاء سطح خدمات است و همه ما به دنبال آن هستیم که این مهم تا افزایش سطح رضایتمندی و رسیدن به مرز صددرصد ادامه یابد.

دکتر حسین پور حمایت مدیرعامل و معاونین ایشان بویژه معاونت درمان را درافزایش درمانگاههای استان بسیار موثر دانست وتاکید کرد که مجوزهایی که طی دو سال اخیر از سازمان اخذ شده بی نظیر بوده و با به بهره برداری رسیدن این مراکز درمانی درپنج شهرستان استان شاهد تحول چشمگیری در دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی خواهیم بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .