عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی ارتباطات تصویری در روابط عمومی

از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی ارتباطات تصویری در روابط عمومی

 دوره آموزشی " ارتباطات تصویری در روابط عمومی" ویژه کارشناسان و مسئولان روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاههای الحاقی در مرکز آموزش شهید حاجی کریمی گرگان برگرار شد.

 در ابتدای این دوره آقای رستمانی رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و اعیاد قربان و غدیر خم، به مدعوین محترم خیر مقدم عرض نمود. رستمانی در ادامه افزود: برای سال 93 مطابق با نیاز سنجی و توافق با مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی 3 دوره آموزشی برای همکاران روابط عمومی در نظر گرفته شده است که انشاء الله این دوره ها در طول سال برگزار می گردد.

 وی هدف از برگزاری این دوه ها را افزایش مهارت و دانش مسئولان روابط عمومی در طراحی پوستر و بروشور های مورد نیاز برای دستگاه در جهت تاثیر بر روی مخاطب دانسته و خاطر نشان کرد، طی هماهنگی با اقای مهندس دائمی مدرس مربوطه مقرر گردید تا مطالب ارائه شده در این دوره بیشتر به صورت کاربردی ارائه گردد و همکاران بتواندد در فعالیت های روز مره روابط عمومی از آن استفاده نمایند.

 خاطر نشان می سازد در این دوره تعداد 32 نفر از همکاران ستاد سازمان ومسئولین روابط عمومی مدیریت شهرستانها و دستگاههای الحاقی حضور داشته و در مدت 3 روز با مباحث مربوطه آشنا می گردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : قاسمی
  • بازدید : 1854
  • کد خبر : 2605