عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري پانزدهمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان


برگزاري پانزدهمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان

برگزاري پانزدهمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان

 با برگزاري پانزدهمين جلسه كميسيون ماده پنج، 30 پرونده با موضوعات شهري و شهرسازي مورد بررسي مسوولان و كارشناسان ذيربط قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، تغيير كاربري، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختماني از مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در ادامه اين جلسه يادآورشد كه در جلسات آتي، موارد و مسايل مطروحه در طرح تفصيلي گرگان از جمله تدقيق خط محدوده شهر، مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

اين جلسه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، شهردارگرگان و ساير مديران كل عضو اين كميسيون اعم از دفتر فني استانداري، ميراث فرهنگي، حفاظت محيط زيست و روساي سازمان هاي جهاد كشاورزي و نظام مهندسي ساختمان و مديران عامل شركت آبفاي شهري و آب منطقه اي استان در محل سالن اجتماعات معاون عمراني استانداري گلستان برگزار شد.

كميسيون ماده 5 قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و مديريت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسووليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

 

برگزاري پانزدهمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان

 

برگزاري پانزدهمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .