عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی و تخصیص بودجه

دکتر حسین پور تاکید کرد:

لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی و تخصیص بودجه

لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی و تخصیص بودجه

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، جلسه ای با حضور مسئولین اداری ، مالی و بودجه مراکز درمانی تامین اجتماعی دراستان برگزار و اختصاص بودجه سالجاری و نیز نحوه پیش بینی بودجه سال آتی تبیین و تشریح شد .

دکتر حسین پور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در این نشست با تاکید بر لزوم توجه و دقت بیشتر به برنامه ریزی و تخصیص بودجه ، یافتن راهکارهایی جهت صرفه جویی در هزینه ها با هدف مواجه نشدن با کسر بودجه را مهم دانست.

وی افزود : با توجه به شرایط سازمان که طی سالهای اخیر هرروزه به هزینه های آن افزوده شده و درآمدها از رشد کمتری به نسبت هزینه ها برخوردار بوده لذا همه ما به عنوان اجزای سازمان موظفیم برای حفظ وبقای سازمان به نحوی برنامه ریزی وعمل نماییم که ادامه کار برای این صندوق بین النسلی امکان پذیر باشد.

دکتر حسین پور با توجه به اینکه بودجه استان طی سالهای گذشته از یک منطق مبتنی بر واقعیت پیروی می نموده است ابراز امیدواری کرد که فشار کمتری دراین زمینه به استان وارد شود.

درادامه این جلسه میرکریمی رئیس وکارشناس ارشد برنامه وبودجه ضمن تشریح شیوه های جدید پیش بینی بودجه و توضیح فرم های مربوطه ، از همکاران خواست که با توجه به شرایط سازمان سعی شود که از هزینه های غیر ضروری جلوگیری شود تا بتوانیم در ماموریت اصلی مدیریت درمان که درمان مولدین وکارگران محترم و خانواده های آنان است به نحو شایسته ای توفیق یابیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .