عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ششمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان گالیکش


برگزاری ششمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان گالیکش

برگزاری ششمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان گالیکش

ششمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان گالیکش باحضور اعضای کمیسیون نظارت شهرستان در محل اتاق اصناف این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،حسن رزاقی رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گالیکش در این جلسه ضمن ارائه آمار و اطلاعاتی در خصوص برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی طلا وساعت و خواربار فروشان واعلام نتایج حاصله ، از زحمات و تلاش هیئت اجرایی برگزاری انتخابات و اعضای همراه تقدیر و تشکر نمود .

وی اظهار کرد :تعداد 14 اتحادیه صنفی در شهرستان فعالیت مینماینددر شش ماهه نخست سال 95تعداد 12 انتخابات اتحادیه های صنفی برگزار گردید و خوشبختانه اعتراضی به روند برگزاری انتخابات انجام نگردید و یک انتخابات اتحادیه جوشکاران نیز داشتیم که متاسفانه با آگهی فراخوان در سه نوبت متوالی به حدالنصاب نرسید و میبایست با اتحادیه همگن(آلومینوم کاران) با نظر موافق اعضای کمیسیون  ادغام گردد.

رزاقی گفت : وضعیت آماری اصناف بویژه واحدهای منقضی شده و فاقد پروانه کسب ، تعداد پروانه های صدوری و شاخص dob  تاکید داشتند هر چه سریعتر مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه ها در بروز رسانی این آمار اهتمام ویژه ای داشته باشند .

همچنین در این جلسه، نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان گزارش ماهیانه خود در رابطه با فاقدین پروانه کسب و میزان اخطار و پلمپ و عملکرد اتاق و اتحادیه ها در ماه جاری را بیان نمود .

گفتنی است در این جلسه مقررگردید، با توجه به عمده مشکلات فاقدین پروانه کسب بهداشتی بوده جلسه ویژه در این خصوص با حضور مرکز بهداشت،فرمانداری،اتاق اصناف و صنعت معدن وتجارت شهرستان گالیکش برگزار گردد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 663
  • کد خبر : 26274