عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري پنجمين جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي گلستان


برگزاري پنجمين جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي گلستان

برگزاري پنجمين جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي گلستان

 پنجمين جلسه كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي گلستان در سال جاري با بررسي 57 مورد از مسايل شهري و شهرسازي استان در محل معاونت عمراني استانداري برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، اغلب مسايل مطرح شده در اين جلسه در زمينه تعيين كاربري و احداث بنا در خارج از محدوده قانوني و حريم شهرها بوده كه پس از بحث و تبادل نظرات كارشناسي اعضا، تصميمات و راهكارهاي لازم در قالب مصوبات كارگروه اتخاذ شد.

تعيين كاربري هاي لازم جهت احداث اردوگاه كارآموزي و درماني در شهرستان علي آباد كتول به مساحت حدود 26 هكتار به توليت سازمان زندان هاي استان، تعيين كاربري احداث بناي مركز نگهداري شبانه روزي سالمندان واقع در حريم شهر گرگان به مساحت حدود 19 هزار مترمربع و تعيين كاربري حدود 15 درخواست احداث بناي دامداري و مرغداري در نقاط مختلف استان، از مهمترين تصميمات گرفته شده در اين نشست بود.

براي تعيين كاربري ملك به مساحت 3500 مترمربع جهت احداث بناي اقامتگاه طبيعت گردي و بوم گردي در شهرستان علي آباد كتول و تعيين كاربري ملك به مساحت حدود 1782 مترمربع جهت احداث بناي نگهداري محصولات كشاورزي(سيلوي غلات) در گرگان نيز به منظور توسعه بخش هاي گردشگري و كشاورزي استان تصميمات لازم اتخاذ شد.

همچنين، درخواست هاي مربوط به مغايرت هاي طرح جامع شهر علي آباد كتول و مغايرت هاي شهرهاي داراي طرح هادي شهري استان هم به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و تصميمات مقتضي ارائه شد.

كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي گلستان كارگروهي است كه در آن مسايل مربوط با ساخت و سازها و صدور مجوزهاي ساختماني به بحث و تبادل نظر دستگاههاي عضو گذاشته مي شود و تصميمات مقتضي اتخاذ مي شود.

رياست اين كارگروه را معاون هماهنگي امور عمراني استاندار برعهده دارد و دبيرخانه آن در اداره كل راه و شهرسازي استان مستقر است.

 

برگزاري پنجمين جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي گلستان

 

برگزاري پنجمين جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .