عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اردوی بقاء در شرایط سخت در استان گلستان برگزار می شود


اردوی بقاء در شرایط سخت در استان گلستان برگزار می شود

اردوی بقاء در شرایط سخت در استان گلستان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان؛ اردوی آموزشی بقاء در شرایط سخت ویژه تیم های بهداشت، درمان و توانبخشی منطقه یک کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان گلستان در اردوگاه کشوری مرحوم امیر محمد قاسمی (دلند) از تاریخ 27 الی 29 مهرماه سال جاری برگزار می شود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت:‌ در این اردو 80 تن از عوامل امدادی و تیم های بهداشت و درمان اضطراری از استانهای خراسان رضوی ، سمنان ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و گلستان مشارکت خواهند داشت .

دکتر حسین احمدی افزود: این اردو بمنظور حفظ و ارتقای آمادگی های تخصصی ، حرفه ای ، جسمانی و همچنین هماهنگی عملیاتی و هم افزایی اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاهی مرتبط با خدمات سلامت تشکیل شده که جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط اضطرار سازماندهی می شوند.

دکتر احمدی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو با مباحث آموزشی ؛ سامانه های بهداشت و درمان اضطراری، مروری بر بقای عمومی، آشنایی با بسته بقاء، آشنایی با روانشناسی بقاء، تثبیت و انتقال مصدوم ، اسکان و سرپناه، جهت یابی، نقشه خوانی و کار با جی پی اس آشنا خواهند شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .