عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل بهزیستی ازمرکز روزانه سالمندان مراوه تپه


بازدید مدیرکل بهزیستی ازمرکز روزانه سالمندان مراوه تپه

بازدید مدیرکل بهزیستی ازمرکز روزانه سالمندان مراوه تپه

 سه شنبه 27 تیرماه درمراسمی مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاون توانبخشی ومسئول روابط عمومی این اداره کل ازمرکز توانبخشی روزانه سالمندان «آرامش»در مراوه تپه بازدید نمودندودرفضایی صمیمانه وغیررسمی ضمن دیدار وگفتگو و دلجویی از سالمندان با مسائل و مشکلات این عزیزان ازنزدیک آشنا شدند.

در این بازدید مدیرکل بهزیستی استان ضمن گفتگو با پرسنل سخت کوش  و سالمندان حاضر در این مرکز از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های این قشر از جامعه قرارگرفت.

خانم رحمانی ضمن تقدیراز تلاشهای کارکنان این مرکز به عنوان تنها مرکز توانبخشی سالمندان مراوه تپه ، ساماندهی امور سالمندان را کاری الهی برشمرد وافزود: سالمندان می‌توانند با حضور در این مراکز به صورت گروهی به انجام فعالیت‌های مختلف چون فعالیت‌های هنری بپردازند و علاوه بر آن خدمات توان‌بخشی اعم از فیزیوتراپی و غیره را نیز دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این مراکز علاوه بر خدمات آموزشی ، توانبخشی ،پزشکی و اجتماعی ،خدمات روان‌شناسی در جهت تقویت حافظه نیز به سالمندان ارائه می‌شود، همچنین این افراد با حضور در این مراکز ضمن بهره‌مندی از فضایی شاد، می‌توانند در جهت انتقال تجربیات سالمندی، کاهش استرس‌ها و اضطراب‌های خود نیز اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان درپایان یادآور شد : دراستان گلستان 13مرکز سالمندان وجوددارد که 2مرکز بصورت شبانه روزی(در گرگان وگنبد)و9مرکز نیز بصورت روزانه و2مرکزدیگربصورت ویزیت درمنزل خدمات ارائه می دهند.

گفتنی است :مرکز روزانه سالمندان «آرامش»به عنوان تنها مرکز توانبخشی سالمندان شهرستان مراوه تپه با ظرفیت اسمی 50 نفر می باشد که درحال حاضر به 43 سالمند خدمات  می دهد که این اداره کل  به ازای 33 نفر  ازاین سالمندان عزیز مبلغ 450الی 500هزار تومان یارانه دراختیار این مرکزقرارمی دهد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 925
  • کد خبر : 26386