عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تسهیل در این امر موجب رضایتمندی خریداران می گردد


ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تسهیل در این امر موجب رضایتمندی خریداران می گردد

تعدادی از نمایندگیهای مجاز فروش خودروهای داخلی و خارجی در مرکز استان با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ، علی اصغر اصغری مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان  گفت :در این بازدیدها، رعایت اجرای قوانین و ضوابط مندرج در بخشنامه های اخیرالتصویب  هیئت وزیران در خصوص چگونگی نحوه واگذاری خودروهای داخلی و خارجی به خریداران  و ارائه خدمات مطلوب توسط نمایندگیهای مجاز به مشتریان مورد تاکید قرار گرفت .

 علی اصغر اصغری مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان  در نشستی که با مدیران این واحدها داشتند بر لزوم اجرای قوانین و آئین نامه های اجرایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حوزه خرید و فروش خودرو تاًکید نموده و عمل به تعهدات  توسط نمایندگیها ی فروش را از حقوق اصلی و متعارف خریداران دانست.

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی مشتریان در بحث خرید خودروهای داخلی از نمایندگیهای مجاز و همچنین حمایت از تولیدات ملی، عمل به تعهدات در هنگام فروش و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تسهیل در این امر را عاملی بسیار مهم در خصوص رضایتمندی مشتریان عنوان نمود.

این مقام مسئول واگذاری خودروهای داخلی و خارجی به متقاضیان بصورت فوری (نقد) و شرایط (اقساط) توسط نمایندگیها را در چهارچوب ضوابط و قوانین مندرج در آیین نامه ها  دانست و ارائه خدمات پس از فروش را  بخشی از وظایف و تعهدات اصلی نمایندگیها و از حقوق اصلی خریداران دانست.

اصغری در ادامه از مدیران و مسئولین این نمایندگیها خواست تا با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از بروز هر گونه نارضایتی جلوگیری و با رعایت تمامی ضوابط و متناسب با استاندارهای تعرف شده در آیین نامه های ابلاغی نسبت به ارائه خدمات  پس از فروش اقدام نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1660
  • کد خبر : 26411