عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی آموزش های کوتاه مدت صنایع دستی


برپایی آموزش های کوتاه مدت صنایع دستی

برپایی آموزش های کوتاه مدت صنایع دستی

دوره های آموزش کوتاه مدت صنایع دستی  با همکاری بخش خصوصی و ادارات کل زندان ها،فنی و حرفه ای ، کمیته امداد و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، سارا اخوت معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان گلستان در این خصوص گفت: این دوره های آموزشی پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی و ادارات مذکور برای 386 نفر از هنرجویان علاقمند در رشته های ملیله سازی، معرق چوب، سراجی سنتی، منبت، حصیربافی، طراحی سنتی، بافتنی سنتی، رودوزی های سنتی، گلیم بافی، سوزندوزی ترکمن، تولیدات چرم و قلاب بافی برگزار شده است.

وی افزود: انتظار می رود برگزاری این قبیل از دوره ها علاوه بر توسعه و ترویج رشته های صنایع دستی زمینه های اشتغال پایدار را شامل شده و رونق کسب و کار هنرمندان و صنعتگران را به همراه داشته باشد.

معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی در پایان گفت: این دوره ها تحت آموزش اساتید مجرب صنایع دستی و مربیان دارنده کارت مربیگری از فنی حرفه ای برگزار و در پایان هر دوره گواهینامه آموزشی به هنرجویان اعطا می شود.

 

برپایی آموزش های کوتاه مدت صنایع دستی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .