عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت ماهیانه 150 میلیارد ریال به موسسات درمانی طرف قرار داد با تامین اجتماعی استان گلستان


پرداخت ماهیانه 150 میلیارد ریال به موسسات درمانی طرف قرار داد با تامین اجتماعی استان گلستان

پرداخت ماهیانه 150 میلیارد ریال به موسسات درمانی طرف قرار داد با تامین اجتماعی استان گلستان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، درجلسه تحلیل عملکرد دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان با حضور معاون مدیر درمان استان ، رئیس این دفترو روسا وکارشناسان مدیریت درمان ودفتر اسناد پزشکی فرایندها ونحوه تعامل با موسسات طرف قرارداد بررسی شد.

 دراین جلسه ابتدا دکتر زینلی رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان ضمن ابراز خرسندی از جلسه تحلیل عملکرد و ارزیابی فرایندهای کاری گفت : ما علیرغم محدودیت تشکیلات وعدم تناسب با حجم کار وتعداد بیش از 1200 موسسه طرف قرارداد همواره سعی کرده ایم که با تلاش بیشتر از حقوق سازمان دفاع کرده و منابع بین النسلی و حق الناس سازمان را به نحو مطلوبی مدیریت نماییم.

وی حرکت به سوی دولت الکترونیک را دراسناد پزشکی بسیار پررنگ دیده واشاره کرد که اخیرا جلسه ای با کاربران حوزه دیالیز بیمارستانهای استان برگزار کردیم تا مقدمات تبدیل خدمات از سنتی ودستی را به مکانیزه فراهم نماییم.

دکتر زینلی به پایلوت شدن استان در انعقاد قرارداد با ماماها اشاره کرد وافزود : تاکنون بیش از 400 ماما که در نظام پزشکی استان دارای مشخصات هستند درصدد انعقاد قرارداد با این دفتر هستند که این فرایند نیز حجم کاری پرسنل وکارشناسان این دفتر را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

وی همچنین از برگزاری نشستهای مشترک با تمامی شعب بیمه ای استان خبر داد و تاکید کرد که جزیره ای عمل کردن درسازمان آفت بزرگی است و ما اعتقاد داریم که با برقراری تعامل وانتقال خواسته ها وانتظارات متقابل امور را تسهیل می نماید.

رئیس دفتر اسناد پزشکی با اشاره به پرداخت ماهیانه 150 میلیارد ریال به موسسات طرف قرارداد گفت : دفتر اسناد پزشکی نهادی علمی و اقتصادی است و مخاطبین این دفتر اقشار فرهیخته و پزشکان هستند که مدیریت بر نخبگان وفرهیختگان شرایط وسختی های خاص خود را دارد.

دکتر محمد رضا حسین پور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز ضمن تقدیر از برگزاری جلسه و قدردانی از گزارش مبسوط ریاست اسناد پزشکی ، از تلاشهای صورت گرفته تشکر نمود.

دکتر حسین پور با تاکید بر تداوم بازدیدها گفت : حساسیت کار دردفتر اسناد پزشکی بالاست و ما مکلفیم در خصوص برخی شاخصها ازجمله افزایش هزینه های دفتر ، ارتقاء تشکیلات ، افزایش آموزش ناظرین ، کاهش سوء استفاده از دفترچه های درمانی ، جایگاه ورتبه دفتر درکشور و ... برنامه داشته باشیم ودربازدیدها لحاظ نماییم.

معاون مدیر درمان افزود : ما درخصوص پرداخت پاداش به همکارانی که بیش از شرح وظایف خود تلاش می نمایند و وجدان کاری بالا دارند محدودیتی نداریم وبا گزارش ریاست واحد اقدام می نماییم.

دکتر حسین پور همچنین تاکید کرد که برای دلگرمی و کاهش دغدغه های ناظران ، بازرسان و کارکنان دفتر اسناد پزشکی تلاش شود تا همکاران با دلگرمی بیشتر به کار وتلاش خود ادامه دهند.

درادامه جلسه روسا وکارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان و نیز کارشناسان و مسئولین واحدهای دفتر اسناد پزشکی نظرات تخصصی خود را درحوزه های کاری مربوطه بیان نمودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .