عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عوامل راهداری گلستان برای خدمات رسانی در طرح زمستانی آمادگي کامل دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

عوامل راهداری گلستان برای خدمات رسانی در طرح زمستانی آمادگي کامل دارند.

عوامل راهداری گلستان برای خدمات رسانی در طرح زمستانی آمادگي کامل دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با پايان فصل تابستان و اتمام طرح تابستاني در این اداره كل با تشكيل جلسات متعدد هماهنگي داخلی و مورد بازديد قرار دادن ماشين آلات و تجهيزات مورد نياز، خود را جهت انجام مطلوب طرح راهداري زمستاني 95 آماده نموده ایم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان گلستان- مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگاران افزود:  با توجه به ابلاغ ادغام مدیریت راهداری در ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استانها با آغاز فصل زمستان فعالیتهای راهداری در جاده های استان، در کنار فعالیتهای حمل و نقلی مثل اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) در اولویت می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح نمود: با توجه به آنکه خدمات رسانی مطلوب در شرایط بحرانی نیازمند هماهنگی و مشارکت بین دستگاههای اجرایی امداد رسان می باشد، جلسات مشترکی را برنامه ریزی نموده ایم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی نماییم.

وی بازديد اکیپهای معین از مسير های استان که در سالهای قبل مشکلات را برای مسافرین ایجاد نمودند، تهیه شن و نمك، بازنگري تجهيزات زمستاني و بازدید ماشین آلات همچون كاميونهای برف روب، دستگاههای نمك پاش ثابت و سيار را از جمله دیگر اقدامات لازم جهت آمادگی طرح زمستانی نام برد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .