عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون با مدیرکل بهزیستی گلستان


دیدار مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون با مدیرکل بهزیستی گلستان

دیدار مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون با مدیرکل بهزیستی گلستان

 یکشنبه 9 آبانماه ،مدیر امور شعب بانک توسعه وتعاون استان با حضور دراداره کل بهزیستی ضمن دیدار وگفتگو با مدیرکل ،انتصاب شایسته ایشان را تبریک گفت.

در این دیدار آقای شریفی- مدیر امور شعب بانک توسعه وتعاون استان ضمن عرض تبریک انتصاب مدیرکل بهزیستی ومعرفي خدمات بانك بویژه در بخش الکترونیک ، بر گسترش تعاملات متقابل تاکید و آمادگی کامل این بانک را جهت ارائه خدمات مناسب در راستای سیاست های اجرایی سازمان بهزیستی اعلام کرد .

درادامه پس از بحث وتبادل نظر درخصوص تعاملات فی مابین ، مدیر کل بهزیستی استان بانک ها را بزرگترین حامی بهزیستی دانست و  یادآور شد:  بانک ها همواره در همه زمینه ها از جمله اشتغالزایی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه در راستای بهبود بیماری افراد تحت پوشش بهزیستی، کمک به امر ازدواج و آموزش زوج های جوان و ... این سازمان رایاری  کرده‌اند.  

دکتر ابراهیم غفاری ضمن تقدیروتشکر از همکاری و تعامل بانک توسعه وتعاون با بهزیستی، همکاری نزدیک این بانک را موجب توفیق درامور مشترک دانست و معاضدت و همفکری دو سویه را دراین مورد بسیار مهم ارزیابی کرد وابراز امیدواری نمود که این روابط درجهت توانمندسازی ورفاه مددجویان وجامعه هدف این سازمان ارتقاءیابد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1311
  • کد خبر : 26776