عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت یوم ا... 13 آبان


بیانیه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت یوم ا... 13 آبان

بیانیه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان  به مناسبت یوم ا... 13 آبان

 روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم‌ا... 13 آبان اعلام کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، سیزدهم آبان ماه به‌دلیل تقارن سه رویداد مهم تبعید حضزت امام خمینی(ره) در 13 آبان 1343 به ترکیه، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 ، به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» نام‌گذاری شده است.

در این بیانیه آمده است: فرارسیدن 13 آبان ماه و پیوند آن با ایام عزاداری اربعین حضرت امام حسین (ع) و ماه صفر، تداعی دوباره پیام هيهات من الذلة سید و سالار شهیدان است، پیامی که در حد یک شعار نیست بلکه تاکید دارد که همواره عزت و كرامت مسلمانان در تمامی عرصه ها باید حفظ شود.

در ادامه عنوان شده: ما دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن گرامیداشت این روز، در هنگامه ای که بدعهدی ها و شیطنت های کشورهای غربی و در راس آن آمریکا بیش از پیش نمایان گشته و فتنه گری های آنان در پس پرده جنایتکاران منطقه ای همانند داعش و ... کشورهای اسلامی منطقه را مورد حمله و هجمه قرار داده اند و مدافعان جانباخته حرم آل ا... ، جان خویش را در طبق اخلاص و ایثار گرفته اند، با الگو قرار دادن پیام اصلی عاشورا و عدم پذیرش هرگونه ذلت در برابر تهدیدهای خارجی، ضمن قدردانی از فداکاری های ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع از ارشهای اسلامی حتی در خارج از مرزهای کشور، با گرامیداشت یاد حضرت امام خمینی (ره)، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های شهیدان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و تأکید بر فصل الخطاب بودن منویات و مواضع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام می داریم که همچون گذشته در راه دفاع از ارزش های انقلاب استوار و ثابت قدم می مانیم و با تلاش جهت دستیابی به علم و تقویت بنیه علمی دانشمندان، پژوهشگران، استادان و دانشجویان عزیز کشورمان آینده ای روشن برای ایران اسلامی رقم خواهیم زد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .