عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان منصوب شدند

با حکم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛

مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان منصوب شدند

مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان منصوب شدند

 در جلسه مشترک مدیران و مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مسئولان ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای استان گلستان طی احکامی از طرف مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان- مهدی میقانی در این جلسه بیان داشت: پس از ابلاغ ادغام مدیریت راهداری جلسات متعددی جهت بررسی چگونگی آن با حضور مدیران کل، معاونین و روسای ادارات تشکیل گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه تصریح نمود: با توجه به آنکه در ایام پیش رو پیش بینی می شد که شرایط جوی نامناسبی را در پیش داشته باشیم، در وهله اول باید از میزان آمادگی نیروی انسانی و ماشین آلات باید اطمینان حاصل می گردید.

وی با اشاره به تغییر ساختار و ادغام کشوری مدیریت راهداری در اداره کل حمل و نقل گفت: این تصمیم با هدف تخصصی تر شدن فعالیت حوزه راه و حمل و نقل اتخاذ شده است.

مهدی میقانی در اولین جلسه مسئولین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان گلستان با بیان اینکه با ادغام دو بخش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به یکی از مجموعه های اداری بزرگ در استان تبدیل شده است، از معاونان و کلیه دست اندرکاران پروسه ادغام قدردانی کرد و افزود: تاکنون افزون بر 70 درصد امور مربوط به ادغام در استان انجام شده است و موارد باقیمانده از جمله انتقال ساختمان های شهرستان ها که در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: براساس تاکیدات ریاست سازمان تعامل بیشتر با بخش صنوف، حمل و نقل، ایمنی و رسیدگی به راهها خواهد توانست مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان یاری رساند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در ادامه این جلسه به تشریح عملکرد، وظایف و مسئولیت های این حوزه پرداخت و گفت: ایمنی مهمترین اولویت کاری و از وظایف مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است که باید با تمام قوا و بیش از پیش در این مسیر همت کنیم.

عادل مصدقی با اشاره به برنامه های پیش روی اداره کل با توجه به فرارسیدن ایام زمستان و آغاز طرح راهداری ادامه داد: بازدیدهای شبانه روزی از محل خدمت راهداران، چگونگی خدمات دهی از جمله برنامه های اولویت دار در روزهای آتی است.

وی در ادامه اظهار داشت: این ادغام موجب شده تا گستره مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در تمام استان قابل لمس باشد و این امر در تعالی اداره کل تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منصور ملایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با اشاره به شرح وظایف این معاونت و ادارات زیرمجموعه آن در خصوص وظایف محوله توضیحاتی را ایراد نمودند.

لازم بذکر است با حکم میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، علی گلبینی مفرد به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان، حسن حقیقت به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادشهر و رامیان، قاسم دبوری به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله، اراز محمد بهلکه به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراوه تپه، علی اصغر خسروی به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس، موسی اونق به عنوان مسئول ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرترکمن و گمیشان، احمد کوثری به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کردکوی، عبدالحمید بدراقی به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای علی آباد کتول و رمضانعلی میرزایی به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مینودشت منصوب شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .